Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaPortalUltimele imaginiÎnregistrareConectare

 

 salutare. sunt virginia

In jos 
3 participanți
AutorMesaj
virginia
I'm A Loner
I'm A Loner
virginia


Mesaje : 8
Vârstă : 36
Location : craiova

salutare. sunt virginia Empty
MesajSubiect: salutare. sunt virginia   salutare. sunt virginia Icon_minitimeSam Sept 03, 2011 3:15 am

salutare. sunt virginia. imi pare rau ca am intrat si nu am facut nici un post dar am fost ocupata apoi am plecatr la tara unde nu am net si chiarr daca voiam tot nu puteam sa intru. si voi pleca iar luni si ma voi intoarce in octombrie. sunt de langa craiova si sunt studenta la medicina. ascult numai k pop de la o vreme. si ador filmele asiatice. pe baieti ii ascult cam de putin timp desi melodia i'm a loner de cand am auzit-o prima data nu m-am mai dezlipit de ea, dar in rest de abia dde curand le-am ascultat toate albumele. imi plac mult. nju prea ma lasa timpul sa intru sa postez asa ca imi cer iertare.
Sus In jos
★MiRa★
Love Light
Love Light
★MiRa★


Mesaje : 797
Vârstă : 25
Location : Boiceland ^^

salutare. sunt virginia Empty
MesajSubiect: Re: salutare. sunt virginia   salutare. sunt virginia Icon_minitimeSam Sept 03, 2011 4:13 am

Bine ai vent,virginia! Sper sa devii cat mai curand true boice ! Spor la postat si... cam atat. Have fun here! XD
Sus In jos
Andrea
Love Girl
Love Girl
Andrea


Mesaje : 708
Vârstă : 32
Location : Piatra Neamt , Romania

salutare. sunt virginia Empty
MesajSubiect: Re: salutare. sunt virginia   salutare. sunt virginia Icon_minitimeSam Sept 03, 2011 1:10 pm

Virginia ... si eu voiam la medicina , dar am ramas la drept. Mult succes !
Bun venit printre noi si fii mandra ca esti o boice !
Sus In jos
http://stropidecurcubeu.blogspot.com/
virginia
I'm A Loner
I'm A Loner
virginia


Mesaje : 8
Vârstă : 36
Location : craiova

salutare. sunt virginia Empty